Enterprise Rent-A-Car Často kladené otázky
Nejčastější dotazy k autopůjčovně – naše často kladené otázky
Plánujete dovolenou nebo služební cestu nebo jste v Enterprise Rent-A-Car poprvé?
Procházejte oblíbená témata níže
Obecné dotazy k pronájmu automobilů
Jaké jsou požadavky na věk při pronájmu vozidla od společnosti Enterprise?
Požadavky na věk se liší podle provozovny. Během rezervace zadejte svůj věk a zjistěte, která vozidla si můžete půjčit.
Jaké jsou požadavky na řidičský průkaz?
To se liší podle země, ve které si půjčujete vozidlo. Konkrétní požadavky dané provozovny jsou uvedeny v informacích během online rezervace.
Obecné poznámky:
Je potřeba platný řidičský průkaz vydaný v zemi trvalého pobytu.
Kopie řidičských průkazů se nepřijímají.
Prozatímní řidičské průkazy ani doklady pro frekventanty kurzu autoškoly se nepřijímají.
Můžu ke svému pronájmu přidat další řidiče?
Ano, další řidiče lze přidat za poplatek při vyzvednutí vozidla. Poplatky se liší v závislosti na provozovně a při rezervaci je uvidíte v poskytnutých informacích. Upozorňujeme, že další řidiči musí splňovat všechny požadavky na vypůjčení a při převzetí vozidla musí předložit řidičský průkaz.
Proč je u vozidel uveden text „nebo podobné“?
Ve společnosti Enterprise řadíme vozidla do kategorií na základě mnoha faktorů, mezi které patří interiér, exteriér, velikost, technické údaje a pořizovací cena, v souladu s normou asociace ACRISS. To znamená, že vozidlo, které vidíte, je příklad typu vozidla podle dané normy, které obdržíte při vyzvednutí.
Je zobrazená cena konečnou cenou?
Vzhledem k tomu, že se společnost Enterprise řídí přísnými zásadami přehledného a transparentního stanovení cen v okamžiku rezervace, je cena zobrazená při rezervaci konečnou cenou. Zavazujeme se do uvedené ceny zahrnout všechny povinné poplatky. Volitelné doplňkové produkty lze přidat při vyzvednutí vozidla, přičemž vám cena bude sdělena.
Jaké platební metody společnost Enterprise přijímá?
To se liší podle země, ve které si půjčujete vozidlo. Přijímané platební metody jsou uvedeny v informacích během rezervace.
Jaká omezení se vztahují na řízení vozidel pronajatých od společnosti Enterprise?
Budete povinni řídit se podmínkami nájemní smlouvy poskytnutými během rezervace a obdrženými při vyzvednutí vozidla. V některých případech lze prostřednictvím online rezervačního systému provádět rezervace jednosměrných výpůjček. Informace o tom, do kterých zemí můžete s vozidlem Enterprise jet, jsou zmíněny během procesu rezervace.
Změny rezervace
Můžu rezervaci zrušit nebo upravit?
Všechny rezervace provedené online je nutné upravovat a rušit na stejné webové stránce Enterprise, na které jste rezervaci provedli. To zaručí, že jakékoli úpravy či změny v ceně budou řádně zpracovány.
Pokud například rezervaci provedete z webu enterprise.com.jm, zrušit nebo upravit ji musíte rovněž na webu enterprise.com.jm.
Upravovat a rušit rezervaci můžete až do okamžiku vyzvednutí, avšak upozorňujeme, abyste rezervace rušili pokud možno v co největším předstihu před datem vyzvednutí.
Můžu rezervaci upravit po vyzvednutí vozidla?
Jakmile dojde k vyzvednutí, se změnami je třeba se obracet na místní pobočku půjčovny.
Umožňuje společnost Enterprise pozdní vrácení?
Obecně je možné pozdní vrácení do 29 minut, nicméně doba se liší podle země vypůjčení. Pokud se domníváte, že budete v časové tísni, na dobu se zeptejte, abyste předešli problémům.
Co dělat v případě zpoždění letu?
V případě zpožděného letu bude vozidlo v den vyzvednutí rezervováno do konce pracovního dne nebo po dobu 12 hodin, podle toho, co nastane dříve.
Dorazíte-li po uplynutí 12hodinové lhůty, datum a čas vyzvednutí je nutné změnit na následující den.
Během rezervace vozidla online nezapomeňte uvést informace o vašem letu. To nám umožní vám v případě zpoždění lépe pomoci.
Nehody a poruchy
Co dělat v případě nehody?
Při vyzvednutí vozidla a podpisu nájemní smlouvy obdržíte kontaktní údaje.
Nehodu je nutné co nejdříve oznámit nejbližší pobočce a místní policii. Snažte se získat co nejvíce informací, a je-li to možné, také pořiďte fotografie.
Co dělat v případě poruchy?
Náš vozový park je nový a řádně udržovaný, k poruchám by tudíž nemělo docházet. Pokud by však nastala nezaviněná technická závada, pomůže vám bezplatná havarijní služba.
Budete-li si přát, můžete si na příslušné pobočce při vyzvednutí vozidla připlatit za další služby. Kontaktní údaje a informace obdržíte po příjezdu.
Pojistné a doplňkové produkty
Jaké je u mé rezervace pojistné krytí a jaké mám další možnosti?
To se výrazně liší podle země, ve které si půjčujete vozidlo. Informace o tom, co vaše rezervace zahrnuje a jaké volitelné pojistné krytí si lze vybrat, se však dozvíte během přehledného procesu rezervace. Jakmile si vyberete vozidlo, uvidíte v kroku doplňkových produktů všechny dostupné možnosti včetně informací, které vám pomohou zjistit, co přesně každá možnost znamená.
Můžu si pronajmout dětské sedačky?
Většina našich provozoven nabízí k pronájmu různé dětské sedačky. Během rezervace se dozvíte možnosti a cenu. Pokud dětskou sedačku potřebujete, doporučujeme ji přidat při rezervaci, abyste předešli případným pozdějším problémům.
Mýtné, parkovné a jiné poplatky
Proč jsem obdržel(a) pokutu za parkování, mýtné či dopravní přestupek?
Při vypůjčení vozidla je osoba nahlášená jako hlavní řidič zodpovědná za uhrazení všech parkovacích, mýtných a dopravních přestupků a souvisejících administrativních poplatků.
Pokud dojde k parkovacímu, mýtnému nebo dopravnímu přestupku, pošleme vám o incidentu dopis obsahující všechny podrobnosti, včetně data, místa a všech souvisejících poplatků.
Jak zjistíte, kdo nese odpovědnost?
Dojde-li k parkovacímu, mýtnému či dopravnímu přestupku, od místního dálničního nebo mýtného orgánu o tom obdržíme oznámení. To zahrnuje informace o datu, čase a poznávací značce, které porovnáme s údaji o vypůjčení vozidla.
Pokud se domníváte, že jsou tyto informace nesprávné, vyplňte formulář odvolání.
Proč dostávám vyúčtování po pronájmu?
Všechny informace související s mýtným a dalšími přestupky dostáváme od úřadů a mýtných orgánů. Ve většině případů to trvá jeden až čtyři týdny a za určitých okolností i déle.
Snažíme se vás upozornit co nejdříve. Na základě podmínek nájemní smlouvy odpovídáte za všechny náklady, pokuty, přestupky a mýtné, jakož i administrativní poplatky, které účtujeme za zpracování a vyúčtování.
Reserve a Vehicle
Půjčte si vozidlo na našich oficiálních webových stránkách Czechia Enterprise Rent-a-Car a užijte si globální služby pronájmu aut!
Kdykoli, kdekoli, za rozumnou cenu
Enterprise Rent-A-Car nabízí snadné, rychlé a cenově dostupné půjčení auta, kdykoli jej potřebujete.
Vysoká čistota vozidla
Vždy poskytujeme čistá a bezpečná vozidla na základě standardů samořízení Enterprise Rental Car.
Transparentní ceny
Nabízíme 100% transparentní ceny bez skrytých poplatků.
Vysoce kvalitní zákaznický servis
Poskytujeme globální standardní zákaznický servis, abychom zajistili, že vaše cesta začne a skončí příjemným zážitkem.